[Mplayer-felhasznalok] mar csak 1 kerdes

Veres Imre six at freemail.hu
Thu Jan 8 13:44:56 CET 2004

> Ha igen akkor hogyan lehet szetvagni 2 reszre ugy, hogy a
> felirat is stimmeljen?
> (Isten bizonyra megneztem, de ilyesmirol nem talaltam
> leirast!)

Az archivumban biztosan legalabb 50 helyen megtalalod.
Megnezed, hogy hol akarod kettevagni. En ugy szoktam, hogy elporgetek
50%-ig, es ott bekapcsolt OSD-nel megnezem, hogy hol van eppen
kameravaltas vagy jelenet vege a filmben. Megjegyzem, hogy mi volt az az
idopont, ahol ezt lattam (pl. 01:12:43). Ezutan nagyjabol igy vagom ket
reszre:

mencoder -ovc copy -oac copy -endpos 01:12:43 -o film1.avi film.avi
mencoder -ovc copy -oac copy -ss 01:12:40 -o film2.avi film.avi

A man oldalakban megtalalod a -ss es -endpos kapcsolo leirasat. Van -sb
is, nezd meg, hatha Neked az jobb.
Az elkeszult file-okat ellenorizd le, mert a copy csak kulcs frame-nel
tudja abbahagyni, ezert elofordulhat, hogy 1-2 masodperccel hosszabb
vagy rovidebb lesz a file annal, amit megadtal. Ha elsore nem jott
ossze, akkor lehet jatszani a masodpercekkel, meg a meretekkel.

S.

u.i.: Nem, nem tudja automatikusan ugyanezt az mplayer, Neked kell
megcsinalni.