[Mplayer-felhasznalok] divx2svcd

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Jan 7 22:17:48 CET 2004

Hi,

> Jo, de miert baromsag?

mert pontosan azert szur be I framet vagasoknal P helyett, mert
tul sok a valtozas, es azt az I hatekonyabban tudja kodolni a P-nel.
Szoval azzal ha ezt kikapcsolod, eppenhogy noveled a bitratat
(vagy csokkented a minoseget).  Amugymeg gyors mozgas != vagas.

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu