[Mplayer-felhasznalok] svcd

VMiklos mamajom at axelero.hu
Wed Jan 7 18:47:48 CET 2004

On Wed, 7 Jan 2004, Fabian Attila wrote:

> Még annyit, hogy semmi értelme nincs annak, hogy előbb divx-be aztán mpeg-be,
> sőt így jelentős minőségromlás vehető észre ugyan azon bitrat melett.

sztetek, ha vkinek gondot okoz a dox alapjan egy dvd divxbe berippelni,
akko konnyebb lesz dvdbol svcdt csinalni?

azer gondoltam 1x divxbe, aztan svcdbe, mert ez elso benne van a doxban,
a masikra meg van mukodo script

imho lehetne egy scriptet irni ami dvdbol egybol svcdt csinal, de
momentan semmi idom erre

udv

---
       __________     VMiklos / FapadOS & EL Team
  ____/__/___|___\__. E-mail: mainroot at freemail dot hu
O__O  _ |   |   _  |  Homepage: http://www.vmiklos.tk
'--`-(_)'---'--(_)-'  gpg --keyserver hkp://pgp.mit.edu --recv-keys 03915096