[Mplayer-felhasznalok] mencoder szenvedesek2

jeason jeason at freemail.hu
Wed Jan 7 13:37:46 CET 2004

Hello Mindenkinek!

Koszonom szepen a valaszokat!

>1. menet
>
>rm frameno.avi
>mencoder dvd://1 -ovc frameno -o frameno.avi -oac mp3lame -lameopts vbr=3 -alang en
>
>2. menet ( a 'bitrata' helyere azt ird, amit az elozo menet vegen
>kidobott)
>
>mencoder dvd://1 -ovc lavc -lavcopts vcodec=mpeg4:vbitrate=bitrata:vpass=1 \
>-oac copy -o benhur2.avi -alang en -slang hu
>
>3. lepes
>mencoder dvd://1 -ovc lavc -lavcopts vcodec=mpeg4:vbitrate=bitrata:vpass=2 \
>-oac copy -o benhur2.avi -alang en -slang hu
>
>udv

Ez igy mukodik is, de most a szoveg a kep resze igy peldaul nem tudom
allitani a
meretet sem. Mit irjak, hogy egy kulon fajlba gyujtse a szoveget? Amit
az elso levelben
irtam parancsot, azzal ugyan letrehozot egy idx es es sub fajlt, de
aztan kozolte, hogy nem
tamogatott formatum.

> ha van lehetoseged, hasznalhatnal 1.0pre3mat is, de vegulis most ez mind1

Probaltam CVS-t tolteni, FFmpeg-gel (bemasoltam, nem symlinkeltem!),
lefordul,
telepul szepen, majd a mencoder kozli, hogy:

MPlayer was compiled without libmp3lame support!

Tudnatok mindket problemara megoldast?

Koszi szepen elore is!

jeason