[Mplayer-felhasznalok] divx2svcd

Celtic celtic at celtic.no-ip.org
Tue Jan 6 19:16:22 CET 2004

Haliho! VMiklos "jomunkasember" User,  Jan 5-n irtad ezt a cuccot:

Huh, ennek semmi koze a listahoz, de elmeselem....
Melohelyen w98, vittem par levelben jott txt-t kinyomtatni,
unix2dos file.txt
Oke, de igy lassu lesz.Okos ember micsinal?
unix2dos *.*
Ez okosan nem az aktualis konyvtarban kezdte el atalakitani,
hanem a fokonyvtar, w98 konyvtar, stb...
Es persze a binarisokat (command.com, win.com) meg sallangok.
Mire eszbekaptam, ugy 50 file lett atalakitva.Nem ragozom, de orjongtem :)

#> Meg az is lehet hogy a tied (nem biztos), minden sor vegen fityeg egy "^M".
#> Miutan atdobom unix line endre minden OK. Ez nem minden editorban laccik.
#> Letoltes, mentes nem kene hogy bantsa.

--
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527  PGP: http://celtic.no-ip.org/pgpkey.txt
WEB: http://celtic.no-ip.org         Alapmuvek: http://esr.fsf.hu