[Mplayer-felhasznalok] svcd

Orvos Levente suselista at freestart.hu
Tue Jan 6 16:07:12 CET 2004

2004. január 5. 23.31 dátummal VMiklos ezt írta:

> add meg a 3menetes kodolas 2. es 3. menetenel a -aspect 16/9 opciot
>
> udv

Szia,

ezt írtam be:

mencoder -aspect 16:9 dvd://4 -dvd-device /media/dvd -ovc lavc -lavcopts
vcodec=mpeg4:vbitrate=816:vpass=2 -oac copy -o profi.avi

és így a végeredménynél a 16:9 nem érvényesült. Hova kellett volna beírnom? És
hogyan.

Nagy kérés lenne, hogy teljes parancssort küldj?

--
Üdv,
Levente