[Mplayer-felhasznalok] svcd

Orvos Levente suselista at freestart.hu
Mon Jan 5 22:51:51 CET 2004

2004. január 5. 22.39 dátummal Demeter Zsolt ezt írta:
> Simán, hasonló a helyzet, mint az audiocd esetén. Azaz egy 80 mines audio
> cd a gépen több mint 700 MB. Más az adat tárolási része úgymond, majd aki
> jobban ért hozzá, szebben leírja.
> Nézz meg egy svcd-s iso fájlt a mérete pl olyan 800 MB simán megvan, mégis
> ki lehet írni cd-re.

Köszi,

a másik meg, hogy egy 16:9-es dvd filmből a végeredmény egy négyzet alakú
tehát nyújtott kép. Honnan fogja tudni az svcd, utána meg az asztali dvd,
hogy eredetileg ez egy 16:9-es film volt. (Divx4-be rippeltem, eszerint:
http://www.mplayerhq.hu/DOCS/HTML/hu/encoding.html#2pass). Lehet, hogy
kihagytam a 16:9 opciót, ha egyáltalán van ilyen?
--
Üdv,
Levente