[Mplayer-felhasznalok] divx2svcd

VMiklos mamajom at axelero.hu
Mon Jan 5 17:20:20 CET 2004

On Mon, 5 Jan 2004, Suity Zsolt wrote:

> Ha eszkepeled a file nevet, meg esetleg megnezed hogy van-e bc (Mandrake nem
> teszi fel alapbol, majd 2 perc kelett hogy erre rajojjek :o), + 1 switch
> cdirasra es kerek az egesz (meg gyors :o)))

bocs, eszkepelem a filenevet? az mi? ilyenre gondolsz:

if [ "$input" == "`basename \"$input\"`" ]; then
        input="`pwd`/$1"
fi

mer ez idaig nem jutott eszembe, de akkor azt beleteszem

a bcs dolog kgy scriptjeben is benne van, ezt galad modon atemeltem

> Probaltam csuklobol, de nem ment, a scale elott feliratozni. Nagyon szethuzza
> a betuket >nekem< nem teccik igy.

en meg napokon at, szep zold videokat, meg fel-feliratokat, meg ilyeneket
kaptam. amint vki leirja, hogyan kellene atirni _ezt a reszt_, beleteszem.

> +--------------------
> +--------------------

kosz, ha majd a cdiras is meglesz, akkor en is!

> Meg az is lehet hogy a tied (nem biztos), minden sor vegen fityeg egy "^M".
> Miutan atdobom unix line endre minden OK. Ez nem minden editorban laccik.
> Letoltes, mentes nem kene hogy bantsa.

nem kene, de megis az lett, mert nekem meg nem ilyen :-)

udv

---
       __________     VMiklos / FapadOS & EL Team
  ____/__/___|___\__. E-mail: mainroot at freemail dot hu
O__O  _ |   |   _  |  Homepage: http://www.vmiklos.tk
'--`-(_)'---'--(_)-'  gpg --keyserver hkp://pgp.mit.edu --recv-keys 03915096