[Mplayer-felhasznalok] divx2svcd

Suity Zsolt suich at hotpop.com
Mon Jan 5 02:38:19 CET 2004

On Sunday 04 January 2004 04:01, VMiklos wrote:
> itt az uj, w/ht hasznalo divx2svcd
> nalam mukodott. a problemas divxeket mostma benyalja?
 Persze a Murphy most jon elo es minden 0 aspecos filmnev tele van szokozzel
ami 'persze' nem mukodik.
 Amugy MUKODIK

Ha eszkepeled a file nevet, meg esetleg megnezed hogy van-e bc (Mandrake nem
teszi fel alapbol, majd 2 perc kelett hogy erre rajojjek :o), + 1 switch
cdirasra es kerek az egesz (meg gyors :o)))

Probaltam csuklobol, de nem ment, a scale elott feliratozni. Nagyon szethuzza
a betuket >nekem< nem teccik igy.

> mellekelten kuldok meg egy nagyon 1xu shell-scriptet, megkene nezni, hogy
> mandrake-ben mukodik-e. ha ez se megy, akko tom sajnalni, de nem az en
> hibam.
Meg az is lehet hogy a tied (nem biztos), minden sor vegen fityeg egy "^M".
Miutan atdobom unix line endre minden OK. Ez nem minden editorban laccik.
Letoltes, mentes nem kene hogy bantsa.

Tovabbi jo firkalgatast mindenkinek.

Sincerelly, Suich