[Mplayer-felhasznalok] sync problem nvidia solved

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sun Jan 4 19:51:35 CET 2004

Hi,

> Megoldottam.......
>
> Valahogy amikor áttértem a Debire (ami sux bz developer), nem vettem
> észre, hogy a "640x480TV3"-as felbontást nem eszi meg....vagyis a TV-t
> 85 Hz-el hajtja meg, ami felettébb különös..., mármint hogy a TV viszont
> megeszi a 85 Hz-et..

hat ami 640x480x85hz-t tud az nem tv. az monitor.
nvidia eseten amugy tok mindegy mit allitas,z merty nem az a jel
m1 ki a tv-re, hanem az a tv encoder chip bemenetere megy. az
ugyis ujrageneralja a kepet 720x576x50hz-re, akarmit is kap.
pont ezer olyan fos a minosege...

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu