[Mplayer-felhasznalok] pctv rave

Orvos Levente suselista at freestart.hu
Sat Jan 3 22:20:37 CET 2004

2004. január 3. 17.06 dátummal lo szerafin ezt írta:

> lejátszás (kép is van

> helyesebben: miközben
>
> Nem ismerem a pctv rave-et.
>
> HA a tv vevőből a hangot egy külön vezetéken vezeted a
> hangkártyába, akkor:
> Indítsd el a gmixer-t. (Gnome mixer)
> Keresd meg melyik csatornán jön be a hang (némítsd a
> csatornákat, amíg meg nem találod)
> Az így megkapott csatornára állítsd be a felvételt és a
> hangerőt 90%-ra.
> Az IGain-t vedd 90%-ra.
>
> Több hangkártya esetében használd az adevice opciót.

Az a baj, hogy nem értek az mplayerhez, meg nincs meg a gmixer. Azt tudom,
hogy a hangkártyának az 'aux' csatornájába van dugva tv kártya audio outja.
Ez kb. 90%, a suse 9.0 yast menüje szerint. Légyszi írd le parancssorban,
hogy mit írjak az mencoder után, ahhoz hogy a hangot onnan vegye.
--
Üdv,
Levente