[Mplayer-felhasznalok] Felirat darabolasa

Celtic celtic at celtic.no-ip.org
Sat Jan 3 20:54:48 CET 2004

Haliho! Mariak Kalman "jomunkasember" User,  Jan 3-n irtad ezt a cuccot:

#Remelem, hogy csak en ertem felre de te azt mondod, hogy konvertaljam at a
#feliratot a Gabucino fele formatumra aztan kezzel irogassam at? Hogyan? Nincs

Erro van szo.Vagyis majdnem.Ui. a Gabucino-fele formatum relativ cimeket
jelent, vagyis az elozo felirat _vegetol_ szamolva.

#valami egyszerubb modszer? Igy minden egyes sort at kellene irni (legalabbis
#a feletol kezdve), ha jol sejtem.

Dehogy.A felenel kettevagod (erre mondtam az mc-t vagy barmilyen
szovegszerkesztot), es pontosan szinkronizalod a masodik sub file-t.
Ehhez eleg a legelso sort atirni, ha nem lenne jo.A tobbi mar igazodik hozza.
Olvasd el a doc-ban a feliratrol szolo reszt.
(Egyebkent, ha anyira akarod, ha kesz a szinkronizalas, a -dumpsrt vagy
hasonlo kapcsoloval visszaalakithatod.)

#Ennyit nem er meg az a szar film :-)
#
#> -dumpmpsub
#> Utana meg mc-F4.
#> Vagy mittudomen, lehet hogy van egyszerubb megoldas is
#> a szovegszerkesztesre, most nem jut esezmbe jobb.
#
#

--
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527  PGP: http://celtic.no-ip.org/pgpkey.txt