[Mplayer-felhasznalok] stop / resume meg minden

Suity Zsolt suich at hotpop.com
Sat Jan 3 01:57:48 CET 2004

On Friday 02 January 2004 14:18, Arpi wrote:

> mert sokan kertek, igy valamelyik karacsonyra megcsinaltuk. komolyan.
> en sose hittem hogy ennek ertelme lesz, ismerve a magyar
> mentalitast segiteni ugyse fog senki, rtfm-elni meg tok mindegy,
> hogy magyar vagy angol listan rtfm-elnek...

 Valami nagy gaz van itten! Me nekem mar segitett a lista. Ravilagitott hogy
milyen hulye vagyok es aki ezzel nem tud egyuttelni az ne hivja ki maga ellen
a sorsot inkabb unsubscribe.
 Szoval a lista hasznossaga FELULROL kozeliti a 0at, ami marad 100%ig meg
ugyis magaraismer.

 Visszaterve az eredeti temara, az [MPlayer-users] How to pause mencoder
threadben ugyanerrol vitaztak, erdemes elolvasni a tisztelt kozonsegnek.
 Ami bennem nem kristalyosodott ki, hogy a patcben benne van a pause v nincs
es mivel Attila Kinalinak tetszettek az otletek mi lesz a sorsuk?

Sincerelly, Suich