[Mplayer-felhasznalok] stop / resume meg minden

VMiklos mamajom at axelero.hu
Fri Jan 2 19:44:56 CET 2004

On Fri, 2 Jan 2004, Kupor Laszlo wrote:

> En elhiszem, ha idegesito, ha valaki keptelen faq-t, doksit olvasni,
> sokszor hasonloan helyzetben erzem magam.

nemtom mi benne a nehezseg. tenyleg nem ertem. vki analfabeta, mer akkor
hogy ir a listara?

> A hit ami benned el, hogy az emberek 99%-a ilyen az picit azert gaz.

mindenki azt hisz amit akar, de legalabb ne hirdessetek a hulyeseget,
lecci

> Ha tenyleg ennyire felesleges a lista miert van?

hogy tudj ra ilyen leveleket irni :-)

udv

---
       __________     VMiklos / FapadOS & EL Team
  ____/__/___|___\__. E-mail: mainroot at freemail dot hu
O__O  _ |   |   _  |  Homepage: http://www.vmiklos.tk
'--`-(_)'---'--(_)-'  gpg --keyserver hkp://pgp.mit.edu --recv-keys 03915096