[Mplayer-felhasznalok] Szelesvasznu TV-k

Toth Csaba tocsa at inf.bme.hu
Fri Jan 2 17:12:20 CET 2004

On Fri, 2 Jan 2004, Gábor Lénárt wrote:

> Nem feltetlenul, normalis 16:9-es keparanyu tv-knel (gondolom errol van szo
> amikor "szelesvasznu" tv a tema) vagy legalabb 3-4 uzemmodja, plusz meg
> esetleg automatikus atkapcsolas is. Nehany TV-n azt hivjak kb "cinerama"
> uzemmodnak amit irsz (szethuzza), de van sok mas lehetoseg is (pl levag
> felul es alul egy-egy csikot, vagy felul, alul eppen belefer, de jobb es bal

Ok. Aki DVD-zik meg filmezik, annak jo lehet a szelesvaszn.

Lattam van olyan uzemmod is, hogy a szethuzasnak a karakterisztikaja nem
linearis, hanem a kozepen egyaltalan nem huzza szet, a szelen meg mar
teljesen. Ilyenkor az idojos ha kozepen van, akkor sovagy, ha elballag a
szelere, hogy lassuk a felhoket, akkor meg meghizik.
Vagy vannak a kulonfele levagasok, levaghatjuk a hajat, meg a terdet.

De tenyleg, ha valaki tudja, hogy mire jo (DVD, meg szelesvasznu filmek),
annak jo. Lehet.

Udv!

--

tocsa