[Mplayer-felhasznalok] Szelesvasznu TV-k

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Fri Jan 2 14:55:17 CET 2004

On Fri, Jan 02, 2004 at 01:51:51PM +0100, Toth Csaba wrote:
> Hi!

> Ez a szelesvasznu mizeria egy rohejes baromsag. Beparaztatjak az
> embereket, hogy nekik szelesvasznu kell.
> Egyik ismerosunk is vett egyet. Erre ugye a hiradoban gombocfeju lett
> mindenki. Erre be lett allitva, hogy 4:3-ra osszehozza a kepet. Es ekkor
> dobbent ra a tulaj a legnagyobb slusszpoenra es atveresre a 80cm-es
> szelesvasznu teveknel:
> 4:3-ra osszehuzva kisebb a kep, mint egy 72cm-es 4:3-as TV-n!!!!!!!

Pont forditva! A 4:3 baromsag, mivel a 16:9 sokkal kozelebb van az emberi
latoter "geometriajahoz" mint a 4:3. Nem veletelen hogy mozikban 16:9-nel
is "nyujtottabb" keparanyt hasznalnak. Meg amugy aki jelenleg javareszt
pl sportkozvetiteseket nez meg hiradot az tenyleg vegyen 4:3-asat.
De en fraszt kapok a focitol, forma1-tol stb, szal nekem arra kell hogy
filmet nezzek. tehat nekem idealis a 16:9. A legtobb DVD film, meg amit
innen-onnan :) szerez az ember, azok is mind legalabb kozelebb allnak a 16:9-hez
mint a 4:3-hoz.

- Gábor (larta'H)