[Mplayer-felhasznalok] stop / resume meg minden

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Jan 2 14:18:59 CET 2004

Hi,

> En elhiszem, ha idegesito, ha valaki keptelen faq-t, doksit olvasni,
> sokszor hasonloan helyzetben erzem magam.
>
> A hit ami benned el, hogy az emberek 99%-a ilyen az picit azert gaz.
>
> Azonban pl ennek a listanak a hasznossaga alulrol kozeliti a 0-at.
>
> a, verzio a problemara nincs megoldas,
> b, verzio a problema nem is letezhet, aki kitalalta vegig sem gondolta,
> c, verzio a problema megoldasa szerepel a faq-ban, doksiban
>
> Ha tenyleg ennyire felesleges a lista miert van?

mert sokan kertek, igy valamelyik karacsonyra megcsinaltuk. komolyan.
en sose hittem hogy ennek ertelme lesz, ismerve a magyar
mentalitast segiteni ugyse fog senki, rtfm-elni meg tok mindegy,
hogy magyar vagy angol listan rtfm-elnek...

amugy a problemak roviden osszefoglalva, az en szemszogembol:
1. XY hall egy uj experimental featurerol az mplayerben, es rogton
   feltetelezi a kovetkezoket:
   - az mar tokeletesen mukodik
   - trivialis, felhasznalobarat a hasznalata
   - a magyar nyelvu doksi szajbaragosan targyalja a hasznalatat
   - a 4 honappal ezelotti release-ben is benne van, igaz akkor meg
     ki se talaltuk, de mivel neki az van, es az is mplayer nevre hallgat,
     tehat benne kell legyen, es egyebkent is mi az hogy nem?

2. XY azt hiszi, hogy az opensource - de legalabbis az mplayer - fejlesztesi
   szelleme a kovetkezokben definalhato:
   - sok hulye foallasban napi 24 oraban ezt a programot fejleszti
   - ... azert hogy neki jo legyen, nem maguknak
   - csak kerni kell a featurekat, 10-en varjak ugrasra keszen hogy
     megirhassak (es egyikuknek sem jutott eszebe meg sose ez a tok
     trivialis feature, igy plane orulnek hogy egy egysegsugaru user
     megmondta nekik a frankot)
   - masik min. 20 ember 24h-s ingyenes nonstop helpdesk szolgaltatast nyujt,
     egyesek telefonon is. orommel segitenek barmiben, sot meg azt is
     megmondjak mi a szosz. (ugyanezer a tudakozo 140ft/afa/perc ker)
     legjobban annak orulnek, ha rtfm kerdest kapnak, mert azon nem
     kell gondolkozniuk, eleg felolvasni/idezni a dokumentaciot.
     plane boldogak, ha ugyanaz a kerdes naponta 20x felmerul, mert akkor
     keresni sem kell mar a doksiban, tudjak fejbol az oldalszamot...
   - a magyar doksi elobb jar mint a kod, eloszor megirjuk magyarul a
     doksit, utana leforditjak angolra majd a fejlesztok megirjak.

aki nem ert egyet, na az van elszallva.

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu