[Mplayer-felhasznalok] Szelesvasznu TV-k

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Jan 2 14:05:41 CET 2004

Hi,

> Ez a szelesvasznu mizeria egy rohejes baromsag. Beparaztatjak az
> embereket, hogy nekik szelesvasznu kell.
> Egyik ismerosunk is vett egyet. Erre ugye a hiradoban gombocfeju lett
> mindenki. Erre be lett allitva, hogy 4:3-ra osszehozza a kepet. Es ekkor
> dobbent ra a tulaj a legnagyobb slusszpoenra es atveresre a 80cm-es
> szelesvasznu teveknel:
> 4:3-ra osszehuzva kisebb a kep, mint egy 72cm-es 4:3-as TV-n!!!!!!!

sot, sokkal kisebb.
en is nezegettem 16:9-es tv-ket, hat magassagban sokkal kisebb a
hasonlo atmeroju 4:3-asnal igy ha 4:3-ast nezel rajta, az egesz kep
sokkal kisebb lesz.
es mivel Mo.-n meg nem divat a szelesvasznu, a legtobb filmet 4:3-ban adjak
(levagjak a szeleit) igy ha azt akarod nezni rajta akkor useless.

> Egy pasi valahol kulfoldon idegosszeroppanast kapott emiatt. Bement a
> helyi SONY kepviselethez, tuszul ejtette az alkalmazottakat, es addig nem
> engedte el oket, mig be nem vallottak, hogy a 80cm-es TV egy bazi nagy
> atveres, hazudtak. Mindezt egy transzparensre ki kellett irnia az
> alkalmazottaknak.

rotfl

> Ezek a 80cm-es tevek rakas szarok.

azert egy 24"-os 16:9 sony monitort elfogadnek, nemreg lattam olyat, hat...

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu