[Mplayer-felhasznalok] Szelesvasznu TV-k

Toth Csaba tocsa at inf.bme.hu
Fri Jan 2 13:51:51 CET 2004

Hi!

On Fri, 2 Jan 2004, Khiraly wrote:

> Gondollkodik a csalad hogy lecsereli a TV-t es a most nagy ,,slager'' a
> szelesvasznu TV-t vasarol.
>
> Nezegettem ezeket a TV-ket, de a rendes adasnal a kepet szethuzza(lapos
> gombocfeju emberek)

Ez a szelesvasznu mizeria egy rohejes baromsag. Beparaztatjak az
embereket, hogy nekik szelesvasznu kell.
Egyik ismerosunk is vett egyet. Erre ugye a hiradoban gombocfeju lett
mindenki. Erre be lett allitva, hogy 4:3-ra osszehozza a kepet. Es ekkor
dobbent ra a tulaj a legnagyobb slusszpoenra es atveresre a 80cm-es
szelesvasznu teveknel:
4:3-ra osszehuzva kisebb a kep, mint egy 72cm-es 4:3-as TV-n!!!!!!!

Egy pasi valahol kulfoldon idegosszeroppanast kapott emiatt. Bement a
helyi SONY kepviselethez, tuszul ejtette az alkalmazottakat, es addig nem
engedte el oket, mig be nem vallottak, hogy a 80cm-es TV egy bazi nagy
atveres, hazudtak. Mindezt egy transzparensre ki kellett irnia az
alkalmazottaknak.

Ezek a 80cm-es tevek rakas szarok.

--

tocsa