[Mplayer-felhasznalok] Re: stop / resume meg minden

Kurucz István nevergone at freemail.hu
Fri Jan 2 13:51:28 CET 2004

Sziasztok...

> erdekes, en is rakerestem:

Akkor lehet, hogy nalad mar nem 1.0pre3 van. CVS -t nem
akartam forgatni, mert eleg a stable is. Ezek szerint megsem.

> mencoder pron.avi --2cd-re-ferjen-el-es-svcd-legyen |
cdrecord -

Hulyeskedni en is tudok, de minek. Asszem nem kertem tobbet,
mint hogy konnyebben kezelheto legyen a dolog. Meg esetleg a
doksiba egy par dolog rola. Ha tudnam, hogy mit es hogyan,
akkor en is megcsinalnam, de sajna nem tudom...
Szal, szerinted ebben az esetben mit lehet tenni...?

> ha csak ennyin mulna, mar megirta volna valaki
> tul sok valtozot, stack stb tartalmat kene ahhoz menteni
> meg visszatolteni...

Bocs, csak nekem rogton ez ugrott be otletnek...

> mer neha kezd mar elegunk lenni beloled...

Nekem is sok emberbol, megsem ugrok nekik. Inkabb
megprobalok segiteni. Elhiheted, hogy en sem jokedvemben es
poenbol "szorakozok" ilyennel...

The NeverGone :)