[Mplayer-felhasznalok] stop / resume meg minden

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Jan 2 13:10:53 CET 2004

Hi,

> Sziasztok...

> Hmmm... Rakerestem a manualban az "acodec" szóra, nem talalt
> semmit. Ezek utan honnan szedjem, hogy mit lehet atadni neki
> parameternek...?

erdekes, en is rakerestem:

       acodec=<value>
              Audio codec (default: mp2):
                 mp2  MPEG Layer 2
                 mp3  MPEG Layer 3
                 ac3  AC3
                 adpcm_ima_wav
                      IMA  Adaptive  PCM  (4bits  per sample, 4:1
                      compression)

> Nem kellene, de pl. multkor meg valami patch kellett a
> forrasba, azert kerdeztem, hogy ezt nem lehetne -e valami
> modon fixen beletenni a forrasba, vagy valami meg jobb. Pl.
> hoztak ide egy filmet, hogy faragjak belole SVCD -t, de 2 cd

mint pl:
mencoder pron.avi --2cd-re-ferjen-el-es-svcd-legyen | cdrecord -

> -n ferjen el, hogy ne kelljen annyira tomoriteni. Csak az a
> gond, hogy ma$ rendszer alatt egy program sem birkozott meg
> vele, mert a kep merete nem volt szabvanyos, igy
> elnyujtottak a kepet. Szal, ezert gondoltam az mencoder -re,
> de azzal sem jutotam tobbre.
> Konnyu mondani, hogy RTFM, csak eppen nem mindig muxik... en
> is szoktam olvasni doksit...

lasd fent :)

> Hja, csak akkor gond, ha mondjuk egy olyan eroforras-igenyes
> cuccot kell futtatnom,  hogy a ketto nem igazan ferne meg

erre valo a -STOP signal
meg mintha nice is leteznie unixok alatt :)

> egyutt. Szerintem megoldhato, hogy a program egy adott
> szignalra kiirja az allapotat egy allomanyba, es utana onnan
> visszaolvasva tudja folytatni az enkodolast. Sajna nem tudom
> beleirni, mert nem igazan latom at az mplayer/mencoder
> forrasat...

ha csak ennyin mulna, mar megirta volna valaki
tul sok valtozot, stack stb tartalmat kene ahhoz menteni
meg visszatolteni...

> <OFF>
> Es megvalami, mert itt latom, egyesek nagyon elvannak
> magukkal...:

magunkkal? inkabb veletek vagyunk el...

> "Ha rajtad kivul mindenki lent van, akkor is lehet,
> hogy nem ok a foldhozragadtak, hanem Te szalltal el..."

hja, mert a kola szarnyakat ad...

> The NeverGone :)

ez mennyire biztos? marmint hogy never gone? :)
mer neha kezd mar elegunk lenni beloled...

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu