[Mplayer-felhasznalok] stop / resume meg minden

Kurucz István nevergone at freemail.hu
Fri Jan 2 13:03:29 CET 2004

Sziasztok...

> nehez kitalani: ha van vcodec, akkor lesz acodec meg abitrate

Hmmm... Rakerestem a manualban az "acodec" szóra, nem talalt
semmit. Ezek utan honnan szedjem, hogy mit lehet atadni neki
parameternek...?

> -ovc lavc -lavcopts vcodec=mpeg2vido:acodec=mp2 -of mpeg
> ez nem eleg?
> kulon kene egy olyan, hogy -svcd-the_nevergone-nak? :-)

Nem kellene, de pl. multkor meg valami patch kellett a
forrasba, azert kerdeztem, hogy ezt nem lehetne -e valami
modon fixen beletenni a forrasba, vagy valami meg jobb. Pl.
hoztak ide egy filmet, hogy faragjak belole SVCD -t, de 2 cd
-n ferjen el, hogy ne kelljen annyira tomoriteni. Csak az a
gond, hogy ma$ rendszer alatt egy program sem birkozott meg
vele, mert a kep merete nem volt szabvanyos, igy
elnyujtottak a kepet. Szal, ezert gondoltam az mencoder -re,
de azzal sem jutotam tobbre.
Konnyu mondani, hogy RTFM, csak eppen nem mindig muxik... en
is szoktam olvasni doksit...

> Mondom swsusp

Hja, csak akkor gond, ha mondjuk egy olyan eroforras-igenyes
cuccot kell futtatnom,  hogy a ketto nem igazan ferne meg
egyutt. Szerintem megoldhato, hogy a program egy adott
szignalra kiirja az allapotat egy allomanyba, es utana onnan
visszaolvasva tudja folytatni az enkodolast. Sajna nem tudom
beleirni, mert nem igazan latom at az mplayer/mencoder
forrasat...

<OFF>
Es megvalami, mert itt latom, egyesek nagyon elvannak
magukkal...:
"Ha rajtad kivul mindenki lent van, akkor is lehet,
hogy nem ok a foldhozragadtak, hanem Te szalltal el..."
Bocs az off-ert...
</OFF>

The NeverGone :)