[Mplayer-felhasznalok] Szelesvasznu TV-k

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Jan 2 12:17:27 CET 2004

Hi,

> Kulso tuner tipusat elarulnad?

Grand TeleViewer pro
www.grandtec.com (gyengenlatok kedveert: nem grandtech !!!)

kb ilyen:
http://www.grandtec.com/vision2k.htm
csak az enyem meg nemtud POP-ot

> Jaja, joparszor elmondtatok mar, de egyertelmu valaszt nem igazan
> talaltam...
> Nvidia kiesik, mert Xinerama. Matroxbol
> meg a G400-at mar nem veszek. Az ujakkal(P650, P750, Parhelia) meg az a
> baj, hogy senki se hasznalja linux alatt. Elvileg van valami zart
> drajver hozza ...

epp most szopok egy parheliaval, hat azt ne vegyetek. linux supportja kb 0.
binaris driver van csak, azt is kulon kell kikonyorogni beloluk
(only for request, nekem nem is valaszoltak de dri listan valaki
pastolt egy url-t egyszer)
3d tamogatas erdekes benne, elvlieg opengl 1.3, ki is ir vagy masfel
oldalnyi tamogatott extensiont, de meg primitiv 3d-s cuccok is szarra
bugzottak magukat 5fps mellett, olyan is ami voodoo3-on is 50fs-el m1.
xvideot nem tamogat a driver, az mga_vid meg nem megy vele.

visszaterve, vegyel g550-et, jol lement az ara es ahhoz meg jo support van.
(mar vagy fel eve megoldott a g450/g550 tvout tamogatasa, amugymeg ha megis
monitort veszel akkor tok mind1 egyebkentis)

> ATI drajvereirol jot meg nem hallottam, olyan emberkerol se, akinek megy

multkor lattam egy tesztet, 3 feel ati drivert nyuztak (ati binaris,
xfree/dri es xi-g) igaz 3d-ben, abban eleg vegyes volt az eredmeny.
utalan leveleztem a tesztet vegzo sraccal, 2d miatt, azt mondta azzal
nem volt gondja, mind3 driverrel ment jol mplayer. ugyanakkor tvout nem
nagyon vanik...

> jol TV-out, vagy masodik monitor _fuggetlenul_ az elsotol.(vagy clone,
> vagy a elso monitor kikapcsol, amikor a masodik megy)

> Lenyegeben megvalaszoltad. Az erdekelt volna, hogy mekkora felbontast
> tud max., tud-e egyedi felbontast(a szelesvasznu filmekhez, mondjuk
> 720*576 -tal lehet-e hajtani). Dehat akkor ezek a TV-k gagyik.

hat egy monitor barmilyen felbontast tud :)
a tv meg csak es kizarolag egyet tud, a szabvanyosat, pal eseten 720x576x50hz
(az ilyen nvidia stb fele 800x600 etc mind scale-zva vannak hardverbol!!)

> Vagy-vagy. A TV az eleg draga, a projektor az olcsobb, es szerintem jobb
> megoldas lenne.

plane hogy azokon van vga bemenet altalaban. ellenben csak 1 felbontast
tudnak (a video projektorok xx*576, a nagyok 800x600 vagy 1024x768)
igy mindenkeppen scalezni kell...

> Jah csak nagyon nincs hol. Majd elolvasom a doksi ,,Hogyan csinaljunk
> hazimozi rendszert linux+mplayer -rel'' szekciojat;)

jo.

> Koszi a valaszodat. Lenyegeben a TV-rol lebeszeltel. Viszont a nagy
> monitor nalam nem eleg.(6 meter a tav)

es 4 nagy monitor? g200mms letudja kezelni :)

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu