[Mplayer-felhasznalok] Szelesvasznu TV-k

Khiraly khiraly at cia.hu
Fri Jan 2 12:00:17 CET 2004

2004-01-02, p keltezéssel 02:39-kor Arpi ezt írta:
> Hi,

> En vegul arra jutottam, hogy jobban jarok egy jo nagy monitorral,
> es hozza egy 18eFt-os kulso tunerrel (amin vga kimenet is van).
> Igy barmilyen felbontasban (pl. 720x576x150Hz:)) lehet divx, dvd
> nezni, de tv-kent is hasznalhato, raadasul a kulso tunerben eleg
> jo MC-s deinterlacer van. Csak az a baj, hogy 21"-nal (16:9-esben
> 24") a legnagyobb kaphato meret. Nekem mondjuk eleg, nagyobb ugyse
> ferne el, meg minek, ha ugyis masfel-ket meterrol nezem...

Kulso tuner tipusat elarulnad?

> ezt meg minek kerded, kb 1500x elmondtuk a listan mar :)

Jaja, joparszor elmondtatok mar, de egyertelmu valaszt nem igazan
talaltam...
Nvidia kiesik, mert Xinerama. Matroxbol
meg a G400-at mar nem veszek. Az ujakkal(P650, P750, Parhelia) meg az a
baj, hogy senki se hasznalja linux alatt. Elvileg van valami zart
drajver hozza ...
ATI drajvereirol jot meg nem hallottam, olyan emberkerol se, akinek megy
jol TV-out, vagy masodik monitor _fuggetlenul_ az elsotol.(vagy clone,
vagy a elso monitor kikapcsol, amikor a masodik megy)

> huh?
Lenyegeben megvalaszoltad. Az erdekelt volna, hogy mekkora felbontast
tud max., tud-e egyedi felbontast(a szelesvasznu filmekhez, mondjuk
720*576 -tal lehet-e hajtani). Dehat akkor ezek a TV-k gagyik.

> azt is veszel ? :)
> vagy azt a leveledre valaszolo kapja jutalombol? :))

Vagy-vagy. A TV az eleg draga, a projektor az olcsobb, es szerintem jobb
megoldas lenne.

> hat utobbi telleg radferne :)

Jah csak nagyon nincs hol. Majd elolvasom a doksi ,,Hogyan csinaljunk
hazimozi rendszert linux+mplayer -rel'' szekciojat;)

> A'rpi / Astral & ESP-team

Koszi a valaszodat. Lenyegeben a TV-rol lebeszeltel. Viszont a nagy
monitor nalam nem eleg.(6 meter a tav)

Udv,
 Khiraly