[Mplayer-felhasznalok] ffmpeg audio kodolas, es egy kis doksi eliras... meg az svcd

VMiklos mamajom at axelero.hu
Fri Jan 2 04:26:11 CET 2004

On Fri, 2 Jan 2004, Kurucz István wrote:

> Ha jol emlekszem, az 1.0 rc3 -as MPlayerben jelent meg
> eloszor az ffmpeg audio kodekjeinek hasznalata enkodolashoz.
igen

> szal, ha az "-oac lavc" opciot hasznalom, akkor milyen egyeb
> lehetosegek vannak? Szal, valamifele lavcopts, hogy meg
> milyen opciokat lehet megadni.
nehez kitalani: ha van vcodec, akkor lesz acodec meg abitrate

nemtom a dox irja-e, de eleg trivialis

> Es megvalami utoljara... szerintem eleg fikazast fogok kapni
> ezert... de nem tennetek bele valamit, hogy konnyebben
> lehessen az (S)VCD -ket kezelni...? Azaz lehessen MPEG 2
> formatumu filere konvertalni.

-ovc lavc -lavcopts vcodec=mpeg2vido:acodec=mp2 -of mpeg
ez nem eleg?
kulon kene egy olyan, hogy -svcd-the_nevergone-nak? :-)

> Es jo lenne, ha az enkodolast lehetne megallitani/folytatni
> (stop/resume) is...

Crtl-Z és fg kombinaciorol nem hallottal meg?
lehet, hogy tul trivialis, de muxik :-)

udv

---
       __________     VMiklos / FapadOS & EL Team
  ____/__/___|___\__. E-mail: mainroot at freemail dot hu
O__O  _ |   |   _  |  Homepage: http://www.vmiklos.tk
'--`-(_)'---'--(_)-'  gpg --keyserver hkp://pgp.mit.edu --recv-keys 03915096