[Mplayer-felhasznalok] avi-bol svcd

VMiklos mamajom at axelero.hu
Fri Jan 2 04:18:58 CET 2004

On Fri, 2 Jan 2004, Suity Zsolt wrote:

> Hat, nalam nem :o(((

> -Mandrake 9.1
> -MPlayer 1.0pre2 forrasbol

irtam, hogy MPlayer 1.0pre3 kell. meg a patch is kell, egyebkent nem
muxik.
az audiot ffmpeggel kodolja az istenadta, es az nincs is a pre2ben

> A bash irtozott a kovetkezotol:
> function usage() {
> igy elnyelte:
> #function
> usage()
> {

hat nemtom, eleg sok shell-scriptet irtam, ennek igy mennie kene.
idaig csak a busybox nem ismerte a function parancsot
1ebkent az (altalam is sokat anyazott) mencvcd muxik? mer ugye az en
megoldasom csak arra jo, hogy 5x gyorsabb.
ha ott is elakad azzal, hogy mi az hogy function, akko nalad van a
hiba...:-(

> A -v -vel talan egyszerusodne a dolog. A 2>/dev/null -al pedig attekinthetobb
> lenne a kiiras (vagy nem?!). Az -ao null hogy meg se nyikkanjon

-v es 2>/dev/null, ez jo parositas
random meretu fajlt ne hozzon letre a /dev/zerobol, amit aztan letorol?
:-)

> 0at mond. Nem lenne jobb az -identify -bol W/H kiszamolni ez (talan) minden

idenfifyjal szamolta idaig is, de a W/H jo otlet

plz nezd meg pre3+patchcel, meg mukodo aspect-tekkel.
annak akko elvileg mukodnie kene

es akkor a w/ht meg a -ao nullt meg majd belerakom

udv

---
       __________     VMiklos / FapadOS & EL Team
  ____/__/___|___\__. E-mail: mainroot at freemail dot hu
O__O  _ |   |   _  |  Homepage: http://www.vmiklos.tk
'--`-(_)'---'--(_)-'  gpg --keyserver hkp://pgp.mit.edu --recv-keys 03915096