[Mplayer-felhasznalok] avi-bol svcd

Suity Zsolt suich at hotpop.com
Fri Jan 2 02:42:48 CET 2004

On Sunday 28 December 2003 13:54, VMiklos wrote:
> itt van mellekelve egy divx2svcd szkript, ez mindent +csinal
>
> mi kell neki?
> kell: transcode (ha nincs meg, es mar ugyis letoltesz, akkor a
Megvan

> 'tcmplex-panteltje' nevu progi keresd, ez csak par kb), meg
Ez is megvan

> mplayer+mencoder :-), 1.0pre3, egy patch (azt is kuldom), meg vcdimager
Ez plane, hianyozna fel karom nelkuluk ;o))

> plz irj, hogy m1-e vagy sem, mert nincs nagyon lehetosegem mas
> kornyezetben tesztelni (nekem persze muxik)
Hat, nalam nem :o(((
-Mandrake 9.1
-MPlayer 1.0pre2 forrasbol

A bash irtozott a kovetkezotol:
function usage() {
igy elnyelte:
#function
usage()
{

De, ahol az egesz elakad (igy irod):
$ mplayer -vo null Nemo-CD1.avi -frames 1 |grep aspect |cut -d ' ' -f 5|cut -d
: -f 1|tr -s ',' '.'
Eredmeny:
prescaling

Kivancsi voltm mit is kene kapni:
$ mplayer -vo null -ao null -frames 1 Nemo-CD1..avi -v 2>/dev/null | grep
"aspect"
Eredmeny:
[ffmpeg] aspect_ratio: 1,800000
Movie-Aspect is 1,80:1 - prescaling to correct movie aspect.

A -v -vel talan egyszerusodne a dolog. A 2>/dev/null -al pedig attekinthetobb
lenne a kiiras (vagy nem?!). Az -ao null hogy meg se nyikkanjon

17 AVI van a HDDmen, abbol csak 9nek tudta megmondani az aspect -et, a tobbire
0at mond. Nem lenne jobb az -identify -bol W/H kiszamolni ez (talan) minden
filmre jo lenne?

B.U.2004.E.K

Sincerelly, Suich