[Mplayer-felhasznalok] ffmpeg audio kodolas, es egy kis doksi eliras... meg az svcd

Kurucz István nevergone at freemail.hu
Fri Jan 2 01:28:40 CET 2004

Sziasztok...

Ha jol emlekszem, az 1.0 rc3 -as MPlayerben jelent meg
eloszor az ffmpeg audio kodekjeinek hasznalata enkodolashoz.

Errol a doksi ennyit ir:

Available codecs:
   copy     - frame copy, without re-encoding (useful for AC3)
   pcm      - uncompressed PCM audio
   mp3lame  - cbr/abr/vbr MP3 using libmp3lame
   lavc     - ffmpeg audio encoder (mp2, ac3, ...)

szal, ha az "-oac lavc" opciot hasznalom, akkor milyen egyeb
lehetosegek vannak? Szal, valamifele lavcopts, hogy meg
milyen opciokat lehet megadni.

Masik... talaltam a manualban egy ilyet... szerintem nem tul jo:

       -oac <codec neve>
              Enkódolás a megadott audio codec-kel.  A
codec-ek  listája  -ovc
              help opcióval kérhető le (nincs alapértelmezés).

Szerintem az -ovc az "-oac" akart lenni...

Es megvalami utoljara... szerintem eleg fikazast fogok kapni
ezert... de nem tennetek bele valamit, hogy konnyebben
lehessen az (S)VCD -ket kezelni...? Azaz lehessen MPEG 2
formatumu filere konvertalni.
Es jo lenne, ha az enkodolast lehetne megallitani/folytatni
(stop/resume) is...

Koszonettel:
The NeverGone :)