[Mplayer-felhasznalok] Szelesvasznu TV-k

Khiraly khiraly at cia.hu
Fri Jan 2 00:39:28 CET 2004

Hi!

Gondollkodik a csalad hogy lecsereli a TV-t es a most nagy ,,slager'' a
szelesvasznu TV-t vasarol.

Nezegettem ezeket a TV-ket, de a rendes adasnal a kepet szethuzza(lapos
gombocfeju emberek)

A mostani vidkartyam(GF2 MX400 TV-out) meg a TV-re kirakva a kepet 1.
nem szep(szinek egymasba mosodnak), 2. a kep szelen 2 ujjnyi ures csik
mind a 4 oldalan. Raadasul a TV-m 800*600-at tud max

tehat ezek utan kerdeznem:

Milyen vidkartyat ajanlanatok, ami 2fejes es a masodik fej vagy vga,
vagy TV-out(projektor(katodsugarcsoves, 3 lampas) vetelen is
gondolkodok) ami teljesen jol mukodik es fuggetlen a 2 egymastol.
(Tehat ha en szgepezek itt, akkor a masik fejen meg nyugodtan lehessen
nezni filmet, es nem az Nvidia Xinerama megoldasaval, vagy masik X-et
inditani, vagy akarmit)

Hol tudnek utananezni, hogy a TV-knek milyen szabvanyai vannak?(a
szelesvasznu TV-k erdekelnenek) Arpi elozo PAL (VHS vs. SVHS) levelet
olvastam, igy a PAL szabvany nagyjabol tiszta, de most engem a
keszulekek erdekelnenek.

TV:
http://www.thomson.hu/images/TNE/pdfcontent/vr/sm/en_28wf200g.pdf

Projektor:
http://web.interware.hu/kontor/temp/cortez/erosito.hu/kepek/p/P1040539.JPG
hatulrol:
http://web.interware.hu/kontor/temp/cortez/erosito.hu/kepek/p/P1040541.JPG

Tehat ehhez a 2 megoldashoz kellene nekem egy videokartya, plusz nemi
elmeleti tudas.

Elore is koszonom!

Udv,
 Khiraly