[Mplayer-felhasznalok] (no subject)

Toth Bela tothb1 at freemail.hu
Thu Jan 1 20:04:19 CET 2004

Sziasztok!
Van egy Hauppauge Wintv-PVR-250 (model 986) típusú digitalizalo
kartyaval. A gondom az, hogy nem birom beuzemelni.
Elegge regota probalkozom a beallitassal, es elegge sok lehetoseget
probaltam eredmenytelenul. Jelenleg Mandrake 9.2 alatt probalkozom (a
mandrake sajat 2.4.22-21mdk kernelevel). A kernelbe be lett fordítva a
V4L, és az ivtv drivere altal kert saa7114 eszkozhoz minden (I2C-hez
minden amit megtalatam a kernelben).
Elvileg az ivtv drivere hasznalhato a digizeshez, de nem birom
lefordítani, mert mindig hianyzik neki valami /es felek tole, hogy még
par évig probalkozhatom eredmenytelenul:-( /
A forditas lepesei az ivtv doksieval tortentek (/dev/video eszkoz
letrehozasa, win driver atalakitasa /lib/modules konyvtarba,az
ivtv/utils/videodev2.h atmasoltam a driver konyvtarba).
saa7115.c:68:2: warning: #warning Using temporary hack for missing I2C
driver-ID for saa7114
Kicsit elfogytak az otleteim ezert azt kernem, hogy ha valakinek
sikerult ilyen kartyat beuzemelnie, az keressen meg maganban, mert
biztos, hogy valami banalis hulyeseget csinalok, es amiatt nem megy.
Ha kell telefonon felhivom stb.
/Surgos lenne a dolog, mert nagyon ritkan tudok a dologgal foglalkozni./
Kosz!
Bela