[Mplayer-felhasznalok] Rossz hang + VV3

Tóth Ferenc tf198 at hszk.bme.hu
Thu Jan 1 15:17:58 CET 2004

Hali!

Talalkoztam nehany olyan videoval, aminek nagyon rossz minosegben szol a
hangja (win alatt jo). Valoszinu ugyanaz a bug, mint ami tavaly decemberben
"Ciripelo hang" neven futott. -ac mad vagy -afm ffmpeg esetben jo.
Szoval ha kell meg anyag bug javitashoz:
mellesleg.hu-n az osszes Evanescence koncert video ilyen (ahol kek csikos
zokni van csaj karjan :) )
Egyikre link: http://www.mellesleg.hu/dl.php?ser=9302&id=150092

Mas:

VV3 weboldalarol kineztem URL-t. Ezen a streamen jon stuff:
http://live.video.axelero.hu/vv3stream3
Node az az erdekes jelenseg all elo, hogy iszonyu gyenge a minoseg. Vegulis a
stream adatait elnezve nem meglepo (192x144, 8kHz hanggal). De win alatt
sokkal jobb a minoseg. Valoszinu nem MPlayer specifikus a dolog, de megis
erdekes.
Lehet hogy linux usereknek rosszabb minosegben kuldik ? :)

BUEK!
{asm}