[Mplayer-felhasznalok] tv

Balatoni Denes pnis at coder.hu
Sun Feb 29 21:53:53 CET 2004

Udv!

2004. február 29. 21.33-kor Orvos Levente ezekkel a bolcs gondolatokkal
ajandekozott meg:
> Zseni vagy. Ez bejött :-) Egyébként ennek a filternek milyen mellékhatása
> van a képminőségre? Gondolom valamit valamiért...

van meg -vf kerndeint , es par egyebb lehetoseg. Nem tudom hogy ennek pont
milyen hatasa van a kepminosegre, de mas deinterlecereknel valami szellemkep
szeru effekt szokott lenni. Meg van olyan is hogy -vf tfields=[0|1|2|4],
ekkor 25fps-bol csinal 50fpst, viszont kisse remegni fog a kep tovabba ez
lehet hogy csak mencoderrel megy jol - de ott is lehet hogy kell -[o]fps
opcio.

> Ha menkódolok, akkor be kell-e ezt írni?
Ha szamitogepen nezed a filmet akkor van ertelme. Ha viszont pl. svcd-t
csinalsz akkor nem kell mert libavcodec tud interlaced kepet is tomoriteni
(lasd ildct es ilme a lavcopts-nal).

udv
Denes

--