[Mplayer-felhasznalok] tv

Szládovics Péter peti at szladovics.hu
Sun Feb 29 20:49:37 CET 2004

Orvos Levente írta:

> Sziasztok,
>
> Nem tudom hogyan lehetne (ha egyáltalán ez orvosolható) kiszürni a tv
> nézéskor (mplayerrel) a gyors mozgásoknál észrevehető szaggatást, elmosódást?
> Gyanítom, hogy ezek fizikai korlátok (tvkártya, gép stb.) de azért gondoltam
> hátha. (pinnacle pctv rave kártyám van)
TV adás 2x25Hz interlace. Ha 75Hz-n nézed a monitort, akkor a gyors
mozgásoknál látszanak a félképek, és mivel a félképek páros/páratlan
sorokból állnak, amiket a tv kártya fésül össze, így a kontúroknál
csíkozás látszik.
Ha amonitort átteszed 60Hz-re, úgy nem tűnik fel annyira - csak ha minél
magasabb a képfrissítés.
Üdv: Peti

--
Ezen üzenet vírusellenőrzésen esett át, és vírusmentesnek bizonyult.
MailScanner - szladovics.hu