[Mplayer-felhasznalok] divx2svcd

Pihelevics István pihe at dkh.dunaferr.hu
Fri Feb 27 07:32:05 CET 2004

Idézet VMiklos 2004. február 26. 17.55 keltezésű leveléből:

> es vegul legeneralja a dvd-isot?

sajnos nem

> imho esetleg megprobalhatod a streameket szetszedni es mplexszel ujra
osszetenni (remultimplex)

megprobaltam, latszolag utana mar ette a a dvdauthor, de asztaliban kiprobalva
nem volt hangja a muvinak. Igazabol utana mar nem nagyon szorakoztam vele.
Jelenleg kenyszerbol az mjpegtools-t hasznalom, mivel januarban a fejleszto
sracok valamit csiszoltak rajt, mert kb. 5-6x gyorsabb lett a korabbi
csigatempojahoz kepest. Igy most egy P4 2.4-en egy kb. 90 perces film lemegy
2,5-3 ora alatt, hogy kozben dolgozom a gepen.

--
Udv: Pihe,
"Ha csak az ismert dolgok érdekelnének, lakatosnak mentem volna" -