[Mplayer-felhasznalok] http://www.vcdimager.org

Lukács István Endre lukacsi at mfa.kfki.hu
Sat Feb 21 09:01:23 CET 2004

Sziasztok!

Új vagyok a listán, de az alábbi levélhez kapcsolódva volna egy kérdésem.
Hogyan (mivel) lehet legegyszerübben jó minöségü szabványos VCD és SVCD
formátumokat létrehozni és azokat CD-re írni. Én a transcode-dal és a
vcdimagerrel probálkozom, de a függöségeket még nem sikerült teljesen
rendberakni. (Otthon még nincs net, így egyik napról a másikra a
munkahelyemröl viszem haza a szükséges csomagokat.) Van-e más (jobb)
alternatíva, vagy jó uton haladok? Érdekelne az is, hogy milyen opciókkat
kell és érdemes beállítani. Egyébként csomagok letöltésére az rpmfind-ot
használom. http://rpmfind.net/linux/RPM/