[Mplayer-felhasznalok] ati

LeVA leva at az.isten.hu
Fri Feb 20 15:42:02 CET 2004

2004. február 20. 13:40 dátummal dragon ezt írta:
> Hi
>
> Csak annyi kerdesem lenne akinek van tapasztalat, hogy Ati 9200SE
> kartyanak gyari fglrx driverrel miert nincs xv kimenete? Tehat hogy
> ne is remenykedjek, vagy van valami megoldas?
>
> dragon

Szerintem nincs megoldas az xv kimenetre, hacsak nem az xfrees ati
(radeon) drivert hasznalod. Dehat ez le van irva az mplayer docjaba,
hogy a vidix drivert ko hasznalni hozza (-vo vidix:radeon_drv.o ???,
nem tom pontosan). En is azt hasznaltam, aztan pedig egy heten belul
eladtam a rakba a kartyat... az a "gyari fglrx driver" az szinten
u.sz.a.v. szabvany szerint keszult...

udv,
LeVA

--