[Mplayer-felhasznalok] telepitesi gond

Brunaczky Balazs bbalazs at chello.hu
Sat Feb 14 21:18:18 CET 2004

On Saturday 14 February 2004 19:28, Gabucino wrote:

> 1. a --prefix nem erre valo, rtfconfigurehelp tovabb
> 2. a kerdesnek semmi koze mplayerhez, alapveto ismeretekhez
> annal inkabb

> ;)

bocsi steve, csatlakozom gabuhoz, tenyleg hianyossagaid vannak
alap dolgokbol. ettol fuggetlenul szerintem mindenki szivesen
segit neked, elvegre senki sem szuletett ugy, hogy a kernelt
fujta fejbol hexaban :)
en szemely szerint nagyon szivesen segitenek neked, elvegre hule
1etemestanak ideje mint tenger, de nincs suse-m, s belathato
idon belul nem is lesz mert utalom mint a sz...t :-)
ha ez konkretan nem is segit, s elfogadsz keretlen tanacsot,
probalj meg gtk-s alkalmazasokat telepiteni(pl gftp), hatha az
alapjan okosabb/tapasztaltabb leszel ezen a teren.

bbalazs, aki me'g szinten nem guru :)
--
Brunaczky Balazs <bbalazs at chello.hu>
PK: http://winnie.flatlinedeko.hu/pgp/bbalazs_chello_hu.asc