[Mplayer-felhasznalok] batortalan kerdes :-)

Celtic celtic at celtic.no-ip.org
Fri Feb 13 20:39:29 CET 2004

Haliho! Brunaczky Balazs "jomunkasember" User,  Feb 13-n irtad ezt a cuccot:

>ill egesz pontosan jatsza, a hang jo, viszont a kep helyen csak
>amolyan zold kockas massza latszik.
>ideirom megint az encode-ra vonatkozo parancsot:
>"mencoder film.avi -o sw2.avi -oac mp3lame -ovc xvid -vf
>crop=720:434,scale=640:272 -xvidencopts bitrate=1248"
>
>mi lehet a baj, hol keressem?

Van windows alatt xvid codec?
Tolts le egy codecgyujtemenyt: faxmactor.cjb.net
Ne a nagydarab codeceket, hanem az ecp-t.
Nem talaltam meg win alatt filmet, amihez nem lett volna jo.
Nameg az mplayer windowsos verzioja :)
Csodalatos.Sot, mar at is kodoltam egy filmet, amiben tomortitetlen
PCM hang volt, MP3-ba :) (Marmint windows alatt)

--
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527  PGP: http://celtic.no-ip.org/pgpkey.txt
WEB: http://celtic.no-ip.org         Alapmuvek: http://esr.fsf.hu