[Mplayer-felhasznalok] hangero(sites)

Brunaczky Balazs bbalazs at chello.hu
Fri Feb 13 18:11:17 CET 2004

On Friday 13 February 2004 17:04, Nyilas Peter wrote:
> Hat, szerintem akkor kene a -af, amikor az 5.1-es hangbol
> csinalod az mp3-at :))) copynal nemhinnem, hogy lenne ertelme

ahh, s meg1 kerdes:
tegyuk fel az a problema(mint volt is), hogy a dvd csak kis ideig
maradhat, tehat valahogy le kell masolnom encoding elott.
erre nem jo a "mencoder dvd:// -oac copy -ovc copy -o valami.avi"
parancs? termeszetesen ehhez hozzajon az elozo problema is, hogy
ezek utan tudok meg a valami.avi-ban szereplo hangeron emelni? s
hogy meg bonyolitsam a dolgot: ebbol copyzott avibol lehet
csinalni 5.1-es hangot? (gondolom ehhez ac3 kell, nem mp3lame)

bbalazs
--
Brunaczky Balazs <bbalazs at chello.hu>
PK: http://winnie.flatlinedeko.hu/pgp/bbalazs_chello_hu.asc