[Mplayer-felhasznalok] 5.1 hang

jzana at omega.kee.hu jzana at omega.kee.hu
Fri Feb 13 11:18:11 CET 2004

On 13 February, mplayer-felhasznalok-bounces at mplayerhq.hu wrote:

>Nekem ez valami Compression library hianynak tunik.
>Zlib meg ilyenek vannak?

Temészetesen, hiszen azzal fordítottam az előző, működő verziót.
Az új persze más könyvtárban van, lehet, hogy meg kell adnom egy
kapcsolót, a régi helyre irányul. A configure szerint lehet, hogy
"autodetect", de, ha nincs a path-ban, akkor nem találja.

Lehet mégegy ok. Felraktam két deb csomagot, amelyek már a libc6 2.3-at
igényelnék, habár az nincs fönt. Emiatt borulhat a dependency?

Üdv, János

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4  22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - -   Good rest to all that keep the Jungle Law!  (Kipling)  - - -