[Mplayer-felhasznalok] Zajszures

Fixer fixer at dravanet.hu
Fri Feb 13 00:30:53 CET 2004

Attila wrote:

>Sziasztok!
>
>Van egy C-Media CMI8738-as alaplapi hangkartyam, amit
>a 0.9.8-as alsa cmipci driverevel hasznalok. A tuner
>(Pinnacle PCTV Studio) ra van kotve a hangkartyara es
>a line-in bemenetrol veszem fel a hangot. Ha a
>mixeren maximalisra allitom a line-in hangerot, meg
>akkor is eleg halk marad a hang (az mencoder volume opcioja sem hangosit rajta). Az mencoderrel
>(dev-CVS-031119-06:00-2.95.4) es a sox-al is
>megprobaltam utolag novelni a felvetel hangerejet
>(+20dB), de ezzel egyutt novekszik a folyamatosan
> [...]
Nekem egy FM801-es hangkartya van, es ennel az alsamixer-ben nem eleg
kivalasztani a line-in -t CAPTURE-nek, hanem van egy kulon CAPTURE nevu
poti is
ami allitja az epp kijelolt device mennyire szoljon bele a felvetelbe...
(nemtudom jobban elmagyarazni:)  szal.. alsamixerben mennyel jobbra es
ha talalsz capture nevu potenciometert, akkor orules lesz:-) told fel
78.535646%-ig:)

Udv,
Fixer