[Mplayer-felhasznalok] 5.1 hang

VMiklos mamajom at axelero.hu
Tue Feb 10 17:28:50 CET 2004

On Tue, 10 Feb 2004 jzana at omega.kee.hu wrote:

> Ezerszer elolvastam már. Sem a dvd:// nem működik, sem a pass. Kiírja
veletlenul nem 0.9xet hasznalsz?
az mar kicsit regi, de ott meg -dvd 1

> nekem, hogy a pass nem mencoder parancs.
ezt viszont pont az uj szokta kiirni, mert ugy kell, h
-lavcopts ...:vpass=x

> A felirat meg valamilyen grafikus formában jött létre, amiről nem tudom,
> hogy hogy kell VCD-re írni (hogy kell megetetni a menvcvd-vel).

igen, csinal egy foo.idx meg egy foo.sub fajlt
ha a video meg foo.avi akkor nem kell semmit csinalni

> mencoder segítségével leszedtem a filmet. Láttam, hogy a hang 5.1-es, de
> hiányzik a filmről a felirat (-oac copy).
a vcd fizikailag csak 2 csatornat tud!
felesleges szenvedni vele. ha tobb csatorna kell, akor fordits egy
dvdauthort (nincs sok tapasztalatom vele)

> Most annak lehetőségét keresem, hogy együtt legyen a kettő. DVD lemezt még
> sohasem írtam, de az az elgondolásom, hogy valahogy meg lehet csinálni,
> hogy a 7 gigabájtos filmből csináljak egy olyan filmet, amely 4,3
> gigabájtos lemezre is ráfér.

persze. imho megnezed, hogy milyen bitrate a video meg az audio.
miutan -oac copy, annyinak adod meg a videot, hogy az egyuttes bitrate az
eredeti bitrate fele legyen

1x probaltam ilyet, a dvd image az megfelelo meretu volt. kiirni nem
probaltam

udv

---
       __________     VMiklos / FapadOS & EL Team
  ____/__/___|___\__. E-mail: mainroot at freemail dot hu
O__O  _ |   |   _  |  Homepage: http://www.vmiklos.tk
'--`-(_)'---'--(_)-'  gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 03915096