Re: [Mplayer-felhasznalok] dumpstream vagy copy és crop probléma

Csaba Maulis maulis at blackangel.hu
Tue Feb 10 15:49:28 CET 2004

On 2004, febr. 10. , at 15:12, ZsoL wrote:

> dumpstream az raw streamet eredmenyez mig az oac/ovc copy a codecet
> megtartja.
> ZsoL

dumpstream: tudom mit csinál, igazából arra vagyok  kíváncsi van-e
értelme használni, illetve a használatában, nem pedig a tulajdonságában
mi a különbség.

On 2004, febr. 10. , at 15:08, VMiklos wrote:

> en -vf crop=...,scale=...-tal szoktam csinalni, ott ugyanazt adja.
>
> egyebkent meg imho nem ugyanazd a parancsot adod ki.
> 1. -vf crop -xy
> 2. -vf crop,scale -zoom -xy
>
> udv

persze nem minden esetben más az eredmény, de nálam a -zoom hatására
teljes képernyőre vált és figyelmen kívül hagyja a -xy beállításait.

--

Tsabi