[Mplayer-felhasznalok] miert nem lep ki

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Feb 9 10:37:42 CET 2004

Hi,

> Sziasztok!
>
> Mindentudas Egyetemet toltok le a dumpstream opcioval - regebben is igy
> csinaltam, es amikor vegzett a letoltessel szepen kileptt az mplayer.
>
> Most viszont nem lep ki, hanem az alabbi uzentet irja ki, es var:
> everything done. Thank you for downloading a media file containing
> proprietary and patentend technology.
>
> A Ctrl+C hatasra all csak le a program.
>
> Verzio: 1.0pre3
>
> Ez normalis, vagy valami hiba?

imho a szerver nem kuld EOF-ot (nem bontja a vonalat)
az end-of-media kodra (amira az uzenetet kiirja) meg azert nem lep ki,
mert ilyen netes radiok minden szam vegen kikuldik ezt de attol meg jon
tovabb az adat (kovetkezo szam).

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu