[Mplayer-felhasznalok] Lassu lejatszas NOVIRUS

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Feb 4 23:18:48 CET 2004

Hi,

> mplayer bueno.avi (75 Mbyte) lejátszása közben pokoli lassú, akadozik a
> hang. Közben keletkezett 2944 png file, és elfoglalt 3565 Mbyte-ot a
> winchesteten. A képek olyanok, mintha az i-frame-eket kigyûjtötte volna.
> Az mplayert 2.4.20 kernel alatt fordítottam, és mos 2.4.23 alatt fut.
> Fordítsam újra? .dv, János

nehez ilyen komoly kerdesre komolyan valaszolni, de azert megprobalom.
(csak elobb visszamaszom a szekre a padlorol, ez eltarthat egy ideig)
szoval; minden bizonnyal az one half nevu virus (a mydoom.a egyik ose)
fertozhette meg a gepedet, es most probalja megtolteni a disket.
valoszinu egy bugos mutaciojarol lehet szo, en a helyeben tga-ba
mentenem az nagyobb es gyorsabb is mert nem tomoritett.

A'rpi / Astral & ESP-team

ps: igaza lehet az uhu-soknak, a mydoom tenyleg meg tud fertozni embereket is.

--
Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu