[Mplayer-felhasznalok] DTS hang dekódolás???

Arpi arpi at mplayerhq.hu
Wed Dec 29 01:39:36 CET 2004

Hi,

> Ez egy up-to-date (na jó, tegnap elõtti  frissítésû) Debian unstable.
> Fent van az unstable libdts-dev. csomag. Friss, ropogós mplayer
> fordítva, azt állítja magáról, hogy tud DTS-t:
> mplayer -ao help
> [...]
> ffdts       ffmpeg    working   DTS  [dts]

ez semmit se jelent, ez csak annyi hogy valaki beirta a codecs.conf-ba
es mukodott neki. attol meg ha a libavcodec-be nincs benne, nem fog menni.

> Opening audio decoder: [ffmpeg] FFmpeg/libavcodec audio decoders
> dec_audio: Allocating 131072 + 65536 = 196608 bytes for output buffer.
> FFmpeg's libavcodec audio codec
> INFO: libavcodec init OK!
> Stream with high frequencies VQ coding

erdekes, pedig ugy tunik eszrevette.

> Too many video packets in the buffer: (4096 in 8193103 bytes).
> Maybe you are playing a non-interleaved stream/file or the codec failed?

hja, nem jon ki egy hang se abbol a libdts-bol...

imho probald meg azt is forditani, a legujabbat, ki tudja hany eves
verzio ban a debilanban...

es allitsd be a levelezod hogy plaintext-et kuldjon mindenfele
baromsag csatolasa nelkul, vagy kitiltalak a listarol.

A'rpi / MPlayer, Astral & ESP-team

--
Girls are like internet domain names, the ones I like are already taken.