[Mplayer-felhasznalok] ati tv-out meg egyebek

Keresztely-Krall Gyula plecotus at planet.ro
Thu Dec 23 13:51:24 CET 2004

Sziasztok,
egy par problemaval kuzdok, hatha valaki tud segitteni:
Dell PIII 1.Ghz, 256 MB RAM, ATI Radeon 9200 TV-OUT, Gentoo Linux, KDE 3.3,
ati fglrx driver felrakva.
A problema: mplayereel akarok filmet nezni a tv-out-on es a jelensegek:
1. konzolon rootkent: mplayer -vo vesa:nodga film.avi - megy csak kek a kep
marmint az arcok es egyebek es nem teszi le a feliratot a fekete reszre
mint a -vo sdl driverrel valamikor geforce-al.
2. kde-bol szepen latszik minden a tv-n is csak amikor filmet indittok csak
fekete kep van es hang, egyebb nem latszik semmi.
Mar legalabb 10x atolvastam az mplayer doksit es vegigturtam a googlit,
screen-eket allitgattam az XF86Config-ban, de csak nem akar sikerulni.
Nagyon halas lennek ha valaki megdobna valami otlettel hol keressek meg ...
Jelzem amig a geforce tv-out-s kartyam be nem doglott mindez szepen
ment(marmint X allatt.)

Elore is kosz
--
Enexis