[Mplayer-felhasznalok] DVD-re felirat

kagura at emese.ceu.hu kagura at emese.ceu.hu
Thu Dec 9 16:01:03 CET 2004

Nemtom mi lehet a dolog mogott. Nekem mukodik, ugy ahogy leirtam. A
dvdauthorbol a legfrissebbet kell leforditani, mert nekem a regebbiekkel
volt gondom. a spumux-nak is van vmi kapcoloja szerintem, hogy legyen egy
kicsit kozlekenyebb. a dvdwizard sajat menut tud berakni csak.
A mar meglevo menu belehekkelesehez az atkodolt-kiegeszitett filmhez meg
nem megoldottm illetve en nem talaltam meg meg.

Kagura