[Mplayer-felhasznalok] DVD-re felirat

Köteles Zoltán kotelesz at freestart.hu
Wed Dec 8 20:21:57 CET 2004

2004-12-08, sze keltezéssel 09:52-kor kagura at emese.ceu.hu ezt írta:
> most jon a felirat belemuxolasa a filmbe:
>
> a spumuxot fogjuk hasznalni, ekkor kell egy spumux.xml file, az
> ertekeket es a fileneveket ertelemszeruen kell megadni, a ttf fontokat a
> $HOME/.spumux alkonyvtarban kerese
Na, nekem itt akadt el a dolog. Elindult a progi, aztan semmi mozgas nem
volt, mintha nem csinalt volna semmit.
Azert majd kiprobalom igy a teljes leiras alapjan megegyszer.
Az elozo levelemben irtam az lxdvdrip progirol, az hasznalja
menukesziteshez, ha minden igaz a dvdwizard-ot. Lehet azzal mukodne a
menu is (igaz, ha jol ertem, akkor ez csak sajat menut tud belerakni)

ZoTyA