[Mplayer-felhasznalok] DVD-re felirat

Zana Janos janos.zana at uni-corvinus.hu
Wed Dec 8 10:19:30 CET 2004

kagura at emese.ceu.hu wrote:
> dvdauthor -o /hova/keruljon/a/dvd/ -x dvdauthor.xml
>
> ezutan a /hova/keruljon/a/dvd/ konyvtarban megtalalhato a VIDEO_TS es
> AUDIO_TS struktura. amibol az mkisofs-el lehet iso csinalni, vagy a
> growisofs-el egybol kiirni.

Erro"l jut eszembe, hogy megpróbáltam lemezt másolni. Megvan a VIDEO_TS
és az AUDIO_TS, megcsináltam mkisofs-sel az image-et. DE!
Az image 5 gigabájt lett, a lemezre meg csak 4,7 fér rá.
Windows alá van DVDShrink. Van-e ilyen megoldás linux alá?

Üdv, János

--
János Zana, Corvinus University of Budapest, Faculty of Food Science